Klanten over mij
Reviews interim-webredactie/ communicatieadvies
Carolien Hulstman-de Wit – external communication manager at IKEA
‘Caroline kwam ons ondersteunen in een periode waarin grote online veranderingen gaande waren: een vernieuwde website, de voorbereidingen voor eCommerce en wisselingen in het online team. Ze zette haar schouders eronder, was doortastend, wist rust te bewaren, dacht pro-actief mee in de online campagne-uitvoering en had het technisch ingewikkelde CMS vlot onder de knie. Ze is iemand die je in korte tijd het gevoel geeft alsof ze er altijd geweest is. Dat geeft vertrouwen. We hebben Caroline sinds die tijd regelmatig teruggezien. Heel fijn dat we in piektijden nog steeds van haar diensten gebruik kunnen maken.’
[Carolien managed Caroline bij IKEA Nederland]
⇒ Neem contact op met Caroline voor een kennismaking
Manoek Los – Teamleader Online Communication, Hogeschool van Amsterdam
‘Ik had het geluk dat Caroline mij verving gedurende 3 maanden bij de UvAweb-redactie. Ze was bijzonder snel ingewerkt en heeft de hectische UvA-studentenwebsite uitstekend beheerd. Zo kon ik snel de draad weer oppakken. We hebben nog langere tijd samengewerkt. Ik heb Caroline leren kennen als een vrolijke en professionele collega. Ze is snel, heeft een scherpe blik voor tekst en beeld en verliest nooit het gezichtspunt van de lezer uit het oog. Ze toont grote inzet en houdt overzicht. Ik hoop in de toekomst vaker met haar samen te werken!’
[Manoek werkte met Caroline bij de Universiteit van Amsterdam]
⇒ Neem contact op met Caroline voor een kennismaking
Reviews workshop-deelnemers
Huub van Delight Eventdesign:
‘Ik heb er enorm veel aan gehad. Ik dacht dat ik al heel wat wist, maar toch kreeg ik steeds weer nieuwe inzichten en handige tips. Waarna ik weer opnieuw geïnspireerd aan de slag kon.’
Bekijk het resultaat op Delight
Kunstschilder Lia Braakman:
‘Caroliens workshop maakte bij mij veel meer los dan alleen nieuwe digitale vaardigheden. De kleinschalige opzet en ongedwongen sfeer maakt dat er onderling ruimte ontstaat naar elkaar te luisteren en elkaar vragen te stellen die er weer voor zorgen dat je keuzes maakt en beslissingen neemt over je “content” op een dieper niveau.’
Bekijk LIa’s website
⇒ Lees alles over de workshop Online Communicatie voor ZZP-ers